با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ حضور کمتر از یک درصدی مدیران زن در آموزش و پرورش
زیارت عاشورا

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حضور زنان در پست‌های مدیریتی آموزش و پرورش کمتر از یک درصد است.

خبرگزاری فارس: حضور کمتر از یک درصدی مدیران زن در آموزش و پرورش/ شاخص مدیریت زنان در برنامه ششم ۳۰ درصد است

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «آیا حضور زنان در پست‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش کاهش داشته است؟»، اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، حضور زنان در پست‌های مدیریتی آموزش و پرورش کمتر از یک درصد است.

وی افزود: این موضوع را به آموزش و پرورش منعکس کرده‌ایم و منتظر هستیم تا پاسخ لازم را دریافت کنیم و در گذشته هم به همین شکل بود و فقط در بخش ابتدایی از معاون خانم استفاده شد.

مولاوردی با بیان اینکه در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بخشنامه‌ای داشتیم که از خانم‌ها بیشتر استفاده شود، خاطرنشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که بعضاً زنان جایگزین زنان شده‌اند و نه اینکه کلاً کنار گذاشته شده باشند.

وی افزود: تا جایی که لازم باشد پیگیر هستیم و به حضور زنان در این معاونت آموزش و پرورش اکتفا نمی‌کنیم و در هرجایی که فرصت لازم پیش آمده این تذکر را داده‌ایم و پیگیر هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این پرسش که «درصد حضور زنان در مدیریت آموزش و پرورش باید چقدر باشد؟»، تصریح کرد: هیچ جایی این شاخص به صورت کمی تعیین نشده است.

مولاوردی گفت: در برنامه ششم توسعه به طور کلی در مورد مدیریت زنان یک شاخص 30 درصدی را تعیین می‌کنیم و امیدواریم تا پایان پنج سال به آن برسیم و بنابراین باید در همه جا این موضوع جاری شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 شهريور 1394برچسب:, | 21:27 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |